onsdag 15 februari 2012

Koncentrationssvårigheter

Jag har ju ledigt från jobbet denna veckan. På sidan av jobbet pluggar jag på halvtid och tanken denna veckan var egentligen att jag skulle ta en riktig plugg-rusch och plugga i förväg lite för att kunna ta det lite lugnare med plugget när jag börjar jobba igen. Av någon konstig anledning har jag dock haft lite svårt att koncentrera mig sen i fredags. I mitt huvud rör sig bara mängder av bebis-tankar. Det har dock blivit något bättre för varje dag och idag har jag kommit till det stadiet att jag i alla fall slagit upp ekonomi-böckerna. Nu gäller det bara att få kontroll över tankarna så att det inte bara är ögonen som läser.


Tänkte försöka lägga upp lite information framåt om vad som händer inne i magen vecka för vecka. Än så länge har ju inte jättemycket hänt men under eftermiddagen kommer i alla fall en liten text om vad som händer under v. 5 (känns så mycket bättre att säga att man är i vecka 5 än i vecka 4+6).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar